11 Nisan 2012 Çarşamba

Eniyimarka&Çantambenim.com ile 1 kişiye çanta






Çantambenim.com Benim blogumada misafir geldi .Böyle güzel firmaları blogumda ağırlamaktan büyük onur duyuyorum doğrusu ....


BİRAZ TANIYALIM FİRMAMIZI


“Türkiye'nin En Büyük Online Çanta Satış Mağazası” sloganı ile Türkiye’nin dört bir yanında rahat alışveriş imkânı sunarak yılların kalitesini ve çekiciliğinin tanınması ve yaşanabilmesi amacıyla açılmıştır.

cantambenim.com mağazasında satışa sunulan her bir ürünün orjinal olması, taklit olmaması ve her bir ürünün marka değeri taşıması, kalitesi ve ilgilere verdiği güven karşılığı ile sektörde aranan bir marka olması bizleri daha iyi ve daha kaliteli hizmete yönlendirmektedir.

Sitemiz üzerinden rahat, güvenli ve kolay bir alışveriş imkânı bulabilirsiniz. Bir tık ile dilediğiniz mesafeden ürünlerimize sahip olabilirsiniz.

Hedefimiz aradığınız ürünü en kolay şekilde bulmanız ve en güvenli şekilde onu satın alma rahatlığını yaşamanızdır




 

1. Kampanyaya katılan her kişi www.cantambenim.com sitesine üye olması gerekmektedir. Böylelikle hem kampanya katılımının ilk şartını yerine getirmiş olacak hem de 10 TL para puan kazanacaktır.



2. Sitemize üye olan katılımcılar, sitenin sağ üst kısmında bulunan “hesabım” sayfasına girerek “davet yolla” bölümünden kendi e-mail adreslerindeki arkadaşlarına şu metin ile davet göndereceklerdir.


Merhaba,
Bugün en güzel çanta benim olacak. cantambenim.com sitesinin düzenlediği “her gün bedava çanta” kampanyasını kazanmam için lütfen siteye üye olur musun? Üstelik üye olan herkese 10 TL para puan veriyorlar. Ben çantaları gördüm gerçekten çok güzel.
Görüşmek üzere,

Ad Soyad


3. Bunu yazıp davet yollamanız yeterli olacaktır.


4. Ayrıca kampanya banner ını kaydetip kendi facebook profilinizde paylaşıp en az 10 arkadaşınızı etiketlemeniz gerekmektedir.


5. Kazanan talihli bir sonraki gün açıklanacak ve e-mail adresine kazandığı çanta tutarı kadar indirim çeki gönderilecektir.


6. Kazanan talihli sitemizden indirim çekini girerek “havale” yöntemiyle sipariş verecektir. Sipariş verme sırasında hediye notuna evet diyecek ve hediye notu alanına kampanyaya katıldığı sitenin adresini yazacaktır.


7. Sipariş aynı gün kargoya verilecek ve en geç 3 gün içerisinde elinde olacaktır.


Herkese bol şans....

6 yorum:

sonugurum_naz dedi ki...

Merhaba,
siteye üye oldum.arkadaşlarımı davet ettim.
Songül Doğan
songulce17@mynet.com.tr

P. dedi ki...

Şartlarım tamam
https://www.facebook.com/Pnrsd
pınar mandzic tesekkurler.

aynalar_xxx dedi ki...

slm şartlar tmm
http://www.facebook.com/profile.php?id=771637828
yıldız yıldızhan
yildizlar.altinda_@hotmail.com

aynalar_xxx dedi ki...

slm şartlar tmm
http://www.facebook.com/profile.php?id=771637828
yıldız yıldızhan
yildizlar.altinda_@hotmail.com

KahVeSeveR dedi ki...

Merhaba
Siteye üye oldum ve arkadaşlarıma davet yolladım
Banneri yükleyip arkadaşlarımı etiketledim
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=189705444479468&set=a.180642382052441.38045.100003200424389&type=1

kahveseverr@gmail.com
Fatma ocak

hülya dedi ki...

selam hülya isminde izleyicnizim.tüm şartlar tamamdır.


Hülya Akbulut

hulya_hercai87@hotmail.com

sevgileR:)

HERGÜNKAMPANYA